förväntansfull

2012-02-05
Det känns som att jag har missat en väldigt viktig vecka här i mitt boende. Under den här veckan jag har varit sjuk har:
*det flyttat in en ny person som jag såg heter Lucas (har inte träffat honom än)
* Dusch och toalett gått sönder
* diskmaskinen börjat användas (äntligen)
* Börjat inredas med handdukar, dukar, matlagingsböckar och allt möjligt annat.
* de andra börjat lägga sina saker på toalettten så som tandborste och så. (bara jag som gjorde det innan)
Undrar om det är den här Lucas som fått det att bli såhär eller om de andra bara fick lust liksom? Mysigt är det iaf :) Hoppas han är snygg! Hehe

2012-02-06 @ 19:24:22

Och hoppas han ser att du har en blogg och går in och läser att du hoppas han är snygg ^^ hahaha


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment