mindfuck till max

2012-02-09
Börjar allvarligt talat bli lite facebook sugen. Hur länge har jag klarat mig utan det? Jag vet inte. Just nu håller jag i alla fall på att packa en väska att ha med mig till vetlanda på sportlovet. Vet inte vad jag ska ha med mig! Imorgon är sista dagen innan lovet! Taco till lunch med, kan det bli bättre? Vi ska ha en debatt på biologin, kommer bli kul! Jag har läst mycket om mitt ämne men skrev inte ner så mycket. Känner med andra ord att det är upp till bevis hur mycket jag kommer ihåg imorgon! Tror inte det är på största allvar precis. Särskilt inte med söta Britta. På tal om Britta, jag har ju tänkt att läsa SL bilogi fast vara med HL gruppen för att ha Britta som lärare. Nu börjar jag helt plötsligt fundera på att ha HL istället. Jag ska ju ändå läsa med den gruppen och nu när vi läser om gener och sånt tycker jag det är jätteintressant och jag ska ju läsa psykologi på HL och biologi och psykologi hänger ihop väldigt mycket men jag vet inte om jag klarar av fyra HL?! Eller ska jag byta ner i något ämne?! I så fall vilket? Engelska, svenska eller psykologi? Absolut inte psykologi! Fast jag vill ju ha svenska HL och jag kan ju inte ta Engelska A SL, så bra engelska har jag inte! FATTAR NI MITT DILEMMA?!?!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment