tänk om man åt soffkuddar istället för mat

2012-02-05
Ska snart bege mig mor Jönköping igen. Saknar att träffa människor varje dag men ser inte fram emot alla läxor och sånt som kommer kastas över mig nu. Särskilt samhällskunskapen då vi ska ha både debatt och muntligt prov. Snälla döda mig? Är bara glad om jag får E i betyg i det ämnet. Tittar för övrigt på ett program om en tjej som äter soffkuddar. Gott. 
Kommer kännas lite konsigt att komma tillbaka till Jönköping om vi återgår till det. Jag vet egentligen inte varför, bara är så. Lämnade mitt liv där i en vecka. Har knappt haft några kläder här och jag har inte haft några böcker eller någonting. Om jag hade haft den boken jag läser just nu hade jag nog läst ett x antal sidor i den. Lite synd att det inte blev så för den är på 550 sidor så hade behövt läsa en del då jag ska presentera den muntligt om ett tag på svenskan. Varför har jag blivit så rädd för att stå inför många människor och få all uppmärksamhet? Självförtroendet spökar nog med mig igen.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment