utlämnad

2012-02-09
Har jag missat något? Kändes ju som att jag hade så mycket läxor innan och nu har jag bara en simpel kvar tills imorgon. Visserligen var väl debatten och det muntliga provet de tyngsta grejerna, jag överlevde. That's all. Välkomnar ett lov med öppna armar. Känns ganska perfekt nu i de deppigaste tiderna då allt är mörkt och jävligt. Skulle egentligen åkt skidor med vänner på lovet, det var lite halvt planerat. Dock är jag så opeppad på mer snö så det finns inte och f ö så är jag nästan pank. Bara nästan. Köpte två ljuslyktor idag för 108kr. Tyckte att det var jag värd. Försöker inreda mitt rum med det lilla jag har. Några ljuslyckor, en bok, massor av kläder på golvet, en skrivbordstol för barn. Vet egentligen inte vad jag ska göra idag mer än att känna mig ensam. Slutade 9:20 och gjorde därefter insändaren, den är klar. Ganska nöjd. Klockan är nu 11:55 och jag har en hel eftermiddag att förbruka. Kommer förmodligen vara ganska lätt. Göra läxan, tvätta, städa, äta, kolla film. Ta det lugnt. et förtjänar jag. Vill egentligen träna men tror jag väntar till nästa vecka pga min förkylning. Läkaren skrämde mig med att säga att man kan få hjärtsjukdomar om man tränar när man är förkyld. 
Är ledsen för min systemkamera fungerar inte.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment