don't know what I'm trying to do

2012-01-12
Tränat, åter igen.
Har fått ont i min axel, spänd antar jag så kommer förmodligen tigga massage av mamma. Gör så ont så jag kan int massera skälv. Damn..
Sitter med ricinolja i håret, går åt väldigt mycket varje gång! Har ju en liten flaska på 60 ml och det går åt en tredjedel av flaskan på en gång. Dags att köpa en stor kanske?
Har fått saker gjorda ikväll med, känns bra. Har läst om macbeth i shakespeare-häftet, nästan gjort klart engelskauppgifterna (gör de två sista efter duschen för de var så långa), jag har även skickat in orden. Ska lyssna på ljudboken ikväll och på tåget till Vetlanda imorgon. Hoppas jag är klar sen för då kan jag skriva min presentation i helgen och på måndag. Ska vara klar på tisdag (!!).

2012-01-12 @ 23:28:40

Eller så tigger du av mig..............................................


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment