Du eller jag eller ingen alls

2012-01-14
Är i Vetlanda hos mamma, vi har varit på stan, ätit på Harmony. Det var helt okej! Mätt som jag vet inte vad dock. Nu är vi hemma igen och lyssnar på musik. Känns bra. Känns konstigt att träffa gamla vänner på stan utan att få något hej tillbaka, antar att det är livets gång liksom. Man vinner och förlorar vänner. 
Blir så sur när jag går på stan och ser 50 miljoner saker jag vill köpa och tycker att jag behöver men inte har några pengar att köpa dom för... Tyckte även att det var jobbigt att det var en vakt på Kicks som gick runt mig hela tiden och ställde sig bakom hyllor och liksom spionerade på mig, som om han blivit tipsad om att jag ska försöka ta något.
Oprofessionellt.
Ikväll ska jag träffa tjejerna. Känns som att mitt liv är på väg tilll något bättre. Känns... Storartat.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment