en dag som så många förut

2012-01-06
Funderar på om jag ska bli medlem på en sida för att tjäna pengar på bloggen, känner dock att jag vill ha mer inoformation om hur det går till egentligen, om jag måste betala någon avgift, om jag kan säga upp mig när som helst eller om det är ett bindande avtal osv.. Är så många frågetecken. Skulle dock vara fett nice om man känade 50-100kr/per läsare. Även om man inte har så många blir det ju faktiskt en del.. :)
Har kollat upp att Jane Eyre, som jag ska läsa, finna so ljudbok så ska åka till Jönköping och låna den så snabbt som möjligt så jag kan lyssna på den. Fann på engelska och tog 6 timmar men det är ju inte så farligt ändå. Har ju hittills läst i typ 3 timmar och har bara läst 40 sidor av 400 så om jag lägger in den i min ipod kan jag ju gå och lyssna lite hela tiden, awesomme. Smart tjej (y)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment