"I can't, I'm sick *cough, cough*" "buu you whore"

2012-01-29
Igår skulle jag och Emmie följt med Ellinor och Alice på en fest i Jönköping men det slutade med att Emmie och jag åt mat och kladdkaka och åkte tillbaka till Vetlanda vid halv nio för jag mådde inte så bra. När jag kom hem visade det sig att jag hade 39,7 graders feber. Med andra ord var det inte så konsigt att jag mådde som jag gjorde. När jag vaknade hade jag bara 38 grader så får se om jag går till skolan imorgon eller inte. Tror nästan jag kommer på tisdag, känns som en viktigare dag då det är många fler lektioner. Men vi får se helt enkelt.. Kan säga att den här förkylningen kom väldigt olägligt tycker jag.

2012-01-29 @ 13:44:16

jag har kvar dig, säg till när du följer min nya :D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment