irritationen som uppstår när..

2012-01-21
.. nästan varje inlägg jag skriver publiceras två gånger. Y U NO DO AS I WANT?! Förstår verkligen inte varför det blir så? För övrigt kollar jag på The day after tomorrow. Valde mellan den och Precious (som jag har sett 50 miljoner gånger) då dom gick samtidigt. Både är ju riktigt bra!
Har varit hos mamma en stund idag, hämtade oljan och lämnade pengar för den och smyckena som hon ska betala fakturorna för. Funderar även på om jag ska åka med ett tidigare tåg till Jönköping så jag kan plugga, fixa med oljan i håret, träna osv.. Känns bättre om man gör sånt innan skolan börjar. Nu ska jag titta på filmen!

2012-01-23 @ 16:59:08

Var gärna med i veckans blogg! Du behöver bara skriva att du är med så deltar du. Superenkelt! :D

http://smnmode.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment