no cigarett smoking in my room

2012-01-21
Tycker jag borde göra någon förändring på min blogg men har absolut ingen lust alls. Inte tid heller för den delen. Det jobbiga med min blogg är att jag har mixtrat med koderna så mycket så det är inte så lätt att ändra det nu för koderna är inte på den platsen de borde vara. Med andra ord får jag nog börja om från början i så fall och det orkar jag inte.. Finns det någon som har photoshop som skulle kunna göra en enkel header till mig btw? Jättesimel, bara text, så som jag har nu, fast lite snyggare. Kommentera i så fall! :))
Jag skulle egentligen åkt tillbaka till Jönköping idag, igen, för jag glömde en bok jag skulle ge till mamma men det var visst inte akut så behövde inte det. SKÖNT! Jag är alltså ledig idag. Ska nog plugga lite, läsa lite.. Sen vet jag inte. Har iaf lust att bara inte göra någonting egentligen. Jag ska förresten till mamma någon gång under dagen för min 500 ml flaska med ricinolja har kommit. HÄHÄ


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment