och det då va

2012-01-25
Varför gör jag alltid läxor i sista hand? Dålig vana. Precis som de där med att jag äter så mycket kladdkaka, också en dålig vana. Hur hade jag tänkt att bli fit till sommaren? Genom att äta kladdkaka och titta på how I met your mother. I så fall måste den mentala makten ha mycket med det att göra. Har jag bara rätt inställning så! 
Har bara gjort hälften av alla punkter till psykoloigprovet imorgon, har ju dock en håltimma på tre och en halvtimma som jag kan plugga på. Helt plötsligt kom den väldigt lägligt, den håltimma som jag annars hatar. Jo juste, mamma, om du läser det här önskar jag mig en hultsfredsbiljett och sisestabiljett i födelsedagspresent. Puss!

2012-01-25 @ 22:50:00

Du är snygg min vän! Puss.

Och om du vill prata om något, bara att ringa.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment