what goes around in my mind

2012-01-08
Känner att jag inte kommit någonstans med min dag idag, kanske dags att ta tag i livet? Har inte direkt några planer mer än att jag ska packa, tvätta håret och vara ute lite. Bor ju trots allt på landet nu och det är snö och fint väder, får dåligt samvete när jag sitter inne. Till något helt annat, är det någon som vet om Solestruck.com har tänkt att ta in fler Jeffrey Campbell Lita? Mejlade dem men fick som svar att det var möjligt att de skulle ta in fler och att jag skulle bevaka min storlek.. Vill inte vänta längre då jag vet att det kan ta lång tid att få hem skorna. Har lagt undan pengar och allt så det ska seriöst bli av, bara dom får in min storlek någon gång!

Känns faktiskt helt okej att jag ska åka tillbaka till Jönköping ikväll. Då hinner jag packa upp, handla mat, träna och så innan skolan börjar. Kan säga att jag saknar att träna på friskis väldigt mycket. Känner att jag inte utnyttjat kortet som jag kunnat, har i och för sig bara haft friskiskortet i.. 3 månader kanske? Nu har jag ju bra träningskläder med! Köpte ju ett par långa träningsbyxor för ett tag sen som ni har sett, köpte även en jättebra sport- BH för halva priset för någon vecka sen, jätteskön! Nu är det bara linne eller t-shirt jag vill ha. Skorna jag använder är springskor för utomhusträning men sulan är tvättad så de går att ha inomhus, vill dock ha ett par riktigt jympa-skor, men det är ett senare projekt! :) 

2012-01-08 @ 15:09:00

Jag bevakar min storlek och jag fick faktiskt ett mejl häromdan om att dom hade fått in skor. Hann dock inte köpa ett par innan dom var slut, igen. Så jag antar att dom får in lite storlekar då och då. :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment