CAS- service

2012-03-12
Fick just veta av min CAS-lärare att jag kan ha min blogg som service om jag bloggar sammanlagt en timme i veckan. Går ju lätt att fixa, jag menar, om man räknar in när jag fotar och fixar med blder så blir det minst en timma i veckan. Alltså chill. Behöver inte ens blogga om något speciellt, fast sedan kom jag på att.. Ska han läsa min blogg för att se att jag verkligen gör något? Haha,  roligt för honom typ. Pinsamt för mig dock. Eller? Borde det ju inte vara, fast det är fortfarande min lärare liksom. Snart lunch, sen ett kemi-prov jag inte ens öppnat boken för, känner att ångesten börjar komma lite. heheheheheheeh. Pluggar sen. Typ på luchen. Eller så förlitar jag mig på google. Åh, google, min bästa vän.
P.S Självklart menar jag creativity och inte service. Tänkte fel.

2012-03-13 @ 21:15:09

Som service?? Knappast. Som creativity i basta fall. Men med service maste du jobba mot riktiga manniskor, IRL du vet. EHEHh??


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment