do your very best

2012-03-22
tror inte ni förstår vilken träningsvärk jag har, speciellt i benen och rumpan. kan inte sitta på toaletten normal. känns ju bra. samtidigt är det skönt för man känner att man kämpat. jag vill sitta ute i solen men jag vet inte var jag ska sitta helt själv, känns bara, ensamt. typ att gå och köpa glass, själv, sitta och sola, själv. särskilt när alla andra är med varandra. Y U NO HERE MY FRIENDS?! :( tänkte jag kunde sitta på platsen här där jag bor, problemet är bara att jag vet inte hur man kommer dit, trots att sara har förklarat detta för mig flera gånger.. för övrigt lyssnar jag på reggea och känner mig chill. fett. gjorde bokredovisning på svenskan idag, tror det gick bra. fast å andra sidan vet man ju aldrig med Bosse. Det enda jag ska göra idag är massor av engelskagrejer. skulle gjort biologi också men den boken glömde jag i skolan, undermedvetet? man kan ju undra. förresten tittar vi på en väldigt intressant film på psykologin nu, den heter Die Welle. om ni har tid och lust kan ni ju titta på den! vi har bara sett första timman eller så, alltså vet jag inte vad som händer sen. 
tja, liten uppdatering om mitt liv, tänkte att jag inte hade bloggat på så länge att det var dags nu. kanske slänger jag in ett till inlägg senare idag, lovar dock inget.

2012-03-23 @ 21:02:02

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 500-600 läsare!

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/march/dagens-blogg-23-mars-2012.html#comment (direkt länk)

Lycka till! :)



Annars hur har din dag varit? :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment