fuckar up mitt liv

2012-03-31
cet här med linser. varför är det inte bara så lätt som att göra en synundersökning, få linserna med rätt styrka och sedan är det klart? jag har nu haft 4 olika endagarslinser och nu har jag börjat med ett par månadslinser. direkt när jag satte i dessa märkte jag att det inte var rätt, ser suddigare, lite i alla fall. svart att hitta focus också. ALLTSÅ behöver jag prova ut ytterligare ett par.. orkar inte! tur att allt ingår ändå, annars hade det blivit dyrt. hehe. 
jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag. har absolut ingen lust att sitta här i en stuga i skogen hela dagen medan det snöar ute, vet dock inte vad jag ska göra. har lust att titta på massor av roliga serier, fast vet inte vilka. om ni har några tips får ni gärna ge mig!

2012-03-31 @ 18:31:27

one tree hill och gossip girl is the shit!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment