rädsla för vad som finns bortom orden

2012-03-31
det här har varit den tråkigaste dagen jag haft på väldigt länge. kommer inte ens ihåg sist jag hade såhär tråkigt. har inte ens några myskläder att ha tråkigt i.. f.ö så gjorde mamma mig överjwoöhfab-glad när hon sa att hon hade en jeansjacka till mig. hämtar den- blir glad- sedan besviken. inte alls som jag vill ha den.. inte alls oversize, och kort. fick nu beslutsångest över om jag ska behålla den ändå, var trots alls fin färg på den, eller om jag ska köpa från tradera. fick ju den här gratis, ska jag då betala för en annan? tänk om inte den heller passar? åååh, kan man inte bara säga hur man vill att den ska sitta, att den får kosta typ ett antal hundra som mest och sen att man får ett sms "vi har hittat en perfect match till dig för xkr. du kan hämta den på ..."  ska äta päronhalvor med smält after eight på nu.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment