update

2012-03-14
Var på Prolympia med Rebecca idag, vi har service där. Hjälper till på förskolan-5:ans läxhjälp. Det var faktiskt riktigt roligt! De frågade mycket och var väldigt smarta, är så roligt att höra hur mindre barn tänker då de har helt andra tankegångar. Ser fram emot att gå dit varje onsdag ett tag framöver. Annars har jag städat mitt rum lite smått idag med, nu kan man i alla fall gå på golvet utan att kliva på massor av saker. Tvättat har jag gjort också. Chill. Skulle skrivit lite på samhällsuppsatsen idag men kom aldrig igång. MEN, en skön sak är att vi har haft resursdagar hela veckan och imorgon är science lektionen inställd, alltså är jag helt ledig! Chill! Imorgon ska jag göra lite läxor och så, har liksom en hel dag på mig. Ska försöka vara ute en del med. 
Jag skrev ju att jag kunde ha min blogg som ett "ämne" eller vad man ska kala det, i skolan. Jag skrev service men jag menar creativity. Alltså har jag både action, service och creativity klart nu. Fett nice. Man måste byta efter ett tag för att prova på olika men då har jag tänkt att jag ska gå med i någon förening som service och kör som kreativity och på action har jag friskis och det borde jag kunna ha kvar då de har många olika pass man kan testa. chiiiiill
En annan sak, varför kollar jag ens på big brother? De bara bråkar hela tiden och är allmänt barnsliga. Inte alls som förra säsongen.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment