update

2012-03-01
Mitt internet har gått sönder, eller den usbgrejen. Den gick av.. Jag var iaf i en telia-butik igår och frågade vad jag skulle göra och de sa att jag var tvungen att köpa en ny grej som kostar 1700kr?!?!?!? Skojjar dom?!?! RAGE. Varför händer sånt här alltid mig?! Det tänker jag inte göra.. Mamma ringde dem sen till telia och de sa att eftersom det inte ens var en månad vi köpte den (som jag visserligen sa till killen i telia-butiken) så har vi en garanti. Vi ska alltså skicka den till dem och  se om de antinge  lagar den eller skickar en ny. Förhoppningsvis så löser det sig.
Jag tänkte bara säga att det kommer nog inte vara så bra uppdatering på bloggen så jag inte har internet nu då. Kommer nog sitta på bibblan lite i och för sig. Men ändå :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment